KNÍŽKY 

Ahojky, sedím si takhle doma a přemýšlím o čem mám napsat dalším článek. A můj pohled se upne na 

moji knihovnu plnou perfektních knížek které mně zachránili před spoustu nudných večerů. Takže jsem se rozhodla že vám vypíšu moje nejoblíbenější knížky. 

Určitě jako první je Anna ze Zeleného domu  

Anna je rudovlasá dívenka s velkou fantazii, ale nemá rodiče a proto  si ji vezme do své  péče starší pár. Anna nádherně popisuje celé místo i Zelený dům takže se cítíte jako by jste tam skutečně byli. Jeto úžasná knížka ale je spíše pro děti  i když každý si v tom určitě najde svoje. Byly podle toho natočeny dokonce i 2 filmy





Další knížku mam teprve rozečtenou ale Ami ji už dočetla. Jmenuje se Hate list.

Hate list je o dívce jménem Valerie a klukovi jménem Nick kteří se navzájem milují ,na střední škole nejsou moc oblíbení a ostatní je furt provokují . A proto si  oba dva  společně píší Hate list. Což je sešit kam si zapisují   lidi ze školy které nemají rádi. Nick ale přijde jednou do školy se zbraní a všechny kteří byli na seznamu postřílí. Když se hodlá zastřelit jednu holky skočí mu před zbraň Valerie a on ji postřelí pak se sám zabije. Po celou knížku se Valerie vyrovnává s jeho smrtí a také se nemůže rozhodnout  zda je hrdinka nebo také vrah. 

I když to vypadá dost depresivně je to tak hezky napsané a  hrozně napínavé že se do toho začtete i na několik hodin.




Malý princ 

Knížku o malém princovi asi  skoro všichni znáte. Já jsem jí četla, myslím si, že tak pětkrát a pokaždé mě na tom něco nového zaujalo.

Malý princ je chlapec z planety b612, kde má svou růži. Jednou se vydá na cestu po jiných planetách a to i na zem. Kde se potká s letcem, který celou knížku vypráví. Jsou tam ohromně zajímavé názory a nápady. Je to skvělá knížka.

Doufám že si nějakou z těchto knížek přečtete a že vám to zkrátí dlouhou chvíli.





 Amali&Tere

     A.N.D

 


Komentáře